Subject: FW: Lible kinnistu mahasõit
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Sep 2024 13:44:56 +0300

Tere,

Palun registreerida see pöördumine minu töölauale.

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Marek Lind <[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 4, 2024 1:40 PM
To: Almi OÜ <[email-masked]>
Cc: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: RE: Lible kinnistu mahasõit

Tere.

Nüüd on infot piisavalt, et anda suhtlus üle peaspetsialistile. Palun varuge 
tagasiside saamisel aega, sest Herkki Rõõm peab suhtlema mitme kolleegiga. 
Ma sõidan ise seda teed suhteliselt sageli, keskmiselt paar korda kuus. 
Sellest tulenevalt näen kõige suuremate probleemkohtadena seda, et Teie 
soovitud läänepoolne ristmik on esiteks kurvi keskmes, kus manöövri ohutuses 
veendumine mõlemas peatee sõidusuunas eeldab väga hea liikuvusega kaela ja 
võib-olla sellestki ei piisa. Teiseks pargitakse selles riigitee lõigus 
suveperioodil regulaarselt (märkisin ära tsooni, milles rannahooajal alati 
leidub parkivaid autosid) ning parkida tavatsetakse osaliselt riigiteel. 
Sellisest parkivate autode kolonnist Pärnu suunas mööduma hakkava sõiduki 
juhi jaoks tuleb halva üllatusena, kui hüpoteetiliselt ristmikult pöörab 
keegi samal ajal paremale (ilma manöövri ohutuses veendumata, nagu see üsna 
levinud on).

Lugupidamisega

Marek Lind

Kooskõlastuste üksuse juhataja

Tel +372 54501752

From: Almi OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, September 4, 2024 12:00 PM
To: Marek Lind <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Lible kinnistu mahasõit

Tere,

Saadan screenshot.

Lugupidamisega,
Aleksei Solovjov
Almi OÜ
+372 56498963

Kontakt Marek Lind (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval K, 4. september 
2024 kell 08:35:

Tere, mul jookseb iga kord programm kokku, kui üritan joonist avada. Palun 
tehke sellest Snip Tooliga pilt või proovige joonise fail uuesti üles 
laadida: võib-olla on fail poolik.

Lugupidamisega

Marek Lind

Kooskõlastuste üksuse juhataja

Tel +372 54501752

From: Almi OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 3, 2024 1:38 PM
To: Marek Lind <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Peep Moorast <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Lible kinnistu mahasõit

Tere,

DP järgi mahasõit asub pigem uue ettepaneku mahasõitude vahel.

Lugupidamisega,
Aleksei Solovjov
Almi OÜ
+372 56498963

Kontakt Marek Lind (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval T, 3. september 
2024 kell 11:26:

Tere, Aleksei!

Kumb ristmikest on planeeringukohane: kas lääne- või idapoolne?

Lugupidamisega

Marek Lind

Kooskõlastuste üksuse juhataja

Tel +372 54501752

From: Almi OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 3, 2024 9:16 AM
To: Marek Lind <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Peep Moorast <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Lible kinnistu mahasõit

Tere,

Alustame Lible kinnistu (Pärnu maakonnas, Valgeranna külas) 
projekteerimistööd. Vastavalt DP-le on maanteelt üks mahasõit Lible 
kinnistule ette nähtud. Meie lahenduse järgi kavandatud alale ka teine 
mahasõit riigimaanteelt. See tagab krundile parema logistika ning nt busside 
liikumise. Soovime teiega seda teemat arutleda ja saada 
projekteerimistingimused.

Lugupidamisega,
Aleksei Solovjov
Almi OÜ
+372 56498963

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.